FOTBALISTÉ BEZ FOTBALU, 1.díl

08.02.2021 15:06

Travnaté plochy v těšnovickém ďolíčku zejí prázdnotou... Už skoro dva měsíce. Při současných opatřeních v souvislosti s koronavirovou pandemií není možný ani společný trénink. Jak se s tím naši hráči vyrovnávají? Zažili už delší pauzu od fotbalu? Fotbalisté bez fotbalu!

 

V prvním díle máme tady Petr Suchánek

Delší pauzu od fotbalu, než je ta současná kvůli koronavirové pandemii, zažil jen jednou a to v dubnu 2009. ,,Při zápase v Těšnovicích za první éry v mistrovském utkání při souboji ve výskoku mě nabral protihráč kolenem do zad a zlomil mi tři obratle, konkrétně tři výběžky z obratlů. Deset dnů jsem s tím ležel v nemocnici a pak půl roku trvalo, než jsem se začal vůbec plnohodnotně hýbat.Doteď s tím mám občas problémy, když se to ozve. Samozřejmě to, že se nehraje, trochu člověka uvnitř bolí.” vysvětluje Petr Suchánek, neboli populární PS10.

 

Záložníkovi, který nosí desítku na zádech, chybí nejen fotbal takový, ale i lidé kolem něj. „Se spoluhráči jsme v denním kontaktu alespoň na Fb a kdo chce, ten si cestu najde. Humor nás neopustil,“ zdůrazňuje fotbalista, který si žádné volno nedal a připravuje se individuálně.

A vzkaz na závěr pro těšnovické fanoušky? „Přeji všem jen zdraví a ať to zvládnou. I kdybychom se měli vidět až v létě, bude to potom stát za to,“ slibuje PS10.

 

 

 

V dalším #fotbalistabezfotbalu se budeme těšit na kapitána Jirka Pluhař