U čaje s Romanem a Davidem

31.08.2020 22:04

Po zápase s Fryštákem jsme si v nové rubrice ,,U čaje" pozvali hráče A týmu Romana Černého a hráče starších žáků Davida Zichalu, abychom s nimi probrali nejenom začátek nové sezóny.

 

Roman Černý 

Ahoj Romane, jsem rád že sis udělal čas na rubriku U čaje. Takže začneme. Velká gratulace ke gólu, který přispěl k výhře. Jak hodnotíš začátek sezóny ?

Začátek sezóny hodnotím kladně. Tři zápasy a hned 6 bodů. U prvního zápasu s Bojkovicemi jsem z pracovních důvodů nemohl být, ale co jsem slyšel, tak jsme byli důstojným soupeřem. Takže za mě začátek super jízda, kterou si užíváme.

V létě se dlouho mluvilo o tom, že opustíš Těšnovice. Co nakonec rozhodlo, že jsi zůstal ?

Po sezóně přišla možnost hrát 1.A třídu a každý z nás dostal možnost se k postupu vyjádřit. Já jsem si na 1.A třídu prostě netroufal. Zůstal jsem, protože je strašně těžké opustit tak super partu co tam máme. S některými hraji už osmým rokem a dá se říct, že je to srdcovka. Prošel jsem s nimi okres, 1.B třídu , tak proč nezkusit i 1.A. Navíc takové zázemí, které je v Těšnovicích, bych tady v okolí moc nenašel. 

A jak moc Tě mrzí, že Těšnovice nehrají na svém hřišti, ale v azylu v Kroměříži?

To víš, že se všichni těšíme, až si zahrajeme zase na domácím pažitu. Hřiště potřebovalo opravit, s tím nikdo nic nenadělá. Mrzí to určitě diváky, kteří ale jezdí i do útočiště v Kroměříži. Takže jim patří díky za to, že s námi neustále jezdí a fandí. Je škoda, že noví soupeři nevidí ten areál u nás doma, ale na to bude času ještě dost.  

Moc Ti děkuji za Tvůj čas

 

 

David Zichala

 

Ahoj Davide, děkuji za Tvůj čas a malinko se nám představ. Kde a kdy si začínal s fotbalem ? 

Ahoj, já jsem David Zichala. S fotbalem jsem začal před 7 lety v Těšnovicích.

 

Máte za sebou první zápas ve Zlínském okrese na velkém hřišti. Jak to hodnotíš ? Je to velká změna ? 

Na to, že to byl první zápas na velkém hřišti, to nebylo až tak špatný, ale taky to nebylo uplně dokonalý. Změna je tam velká, ale jak si zvyknem na ten systém velkého hřiště, tak to bude dobrý.

 

Jaký je Tvůj cíl ?

Můj cíl je jednou hrát za FC Slovácko

 

Davide, moc děkuji za rozhovor a přeji Ti, aby se Ti nadále dařilo.