Výsledky mládeže

22.09.2020 15:19

Starší žáci

TJ Těšnovice - FK Kašava 1:8

Branky: Šimon Holubář

 

Komentář trenéra Benedikta: 

Moc špatný výkon jsme podali. V plné nahotě se ukázala naše nezkušenost se hrou na velkém hřišti. Po zápase minulý týden jsem si myslel že se to otočilo, ale spletl jsem se. S Kašavou byl dobrý nástup šli jsem 4 na 2 ale gol jsem nedali a pak po naší hrubce se dostali hosté do vedení a už jsme se vezli. Starší kluci si začali dělat co chtěli místo abychom to otočili týmově každej chtěl být zachráncem a vše šlo do kopru. Hra se trochu zvedla příchodem mladších kluků, ale to už nebylo jak ten zápas zachránit. Hosté v první půlce byli jasně lepší. V poločase jsem spustil strašněj uragán v kabině. Není možný aby si dělal na hřišti každej co chtěl. Ve druhém poločase jsem se trošku zvedli. Branky co jsme dostali pramenili i stoho že jsem v obraně začali hrát na nejvyšší možné riziko s cílem poprat se o výsledek, V globále nám prostě ten zápas nesedl. V dalším mači v Mladcové musí kluci zabrat. Prohra te muže to nevadí, ale musí se prohrát se ctí a s pocitem že jsme udělali vše co umíme a to proti Kašavě rozhodně nebylo. Navíc musíme zlepšít i koncentraci na zápas a přípravu na něj."

 

 

Mladší žáci

TJ Těšnovice - FC Morkovice B odloženo

Zápas se odehraje v pondělí 28.9. ve 14:00